Årsmöte 2017

För föreningsmedlemmar

den 18:e oktober kl. 19:00 i G-huset, samling vid entrén
  • Skapad: 04 OKT 2017 15:38

Högskolans idrottsförening i Skövde är en ideell förening med nära samarbete med Studentkåren vid Högskolan i Skövde. Som förening består vi av en styrelse och aktivitetsansvariga. Våra duktiga aktivitetsansvariga ser till att vi har möjlighet att erbjuda träningstillfällen där alla är välkomna att delta mot att man erlägger medlemsavgift.

Den 18:e oktober välkomnar HIFS:s styrelse alla sina medlemmar till årsmöte. På mötet kommer vi bl.a. presentera följande punkter:

• Verksamhetsrapport 2016/2017
  • Val av ny styrelse fram till nästa årsmöte (hösten 2018)
  • Förändring av aktivitetsschema för VT och HT 2018

Om ni har förslag på förändringar eller annat som ni vill att vi tar upp på årsmötet kan ni skicka in dem till vår e-mail This is a mailto link senast 15:e oktober. Senare inkomna frågor hanteras i mån av tid på mötet. Fullständig dagordning för årsmötet publiceras den 16:e oktober på vår hemsida.

Styrelsen uppmanar alla ni som är intresserade av att vi ska kunna behålla och utveckla studentidrotten vid Högskolan i Skövde att delta på årets årsmöte. Att delta på årsmötet är ett sätt att påverka framtiden för vår förening.

Varmt välkomna!

Skribent: Stefan Pettersson